3 ročná záruka 14 dní na vrátenie tovaru

Často kladené otázky

Ktorými platobnými metódami môžem zaplatiť?

Pri nákupe môžete zaplatiť kreditnou kartou, bankovým prevodom, v hotovosti alebo kartou kuriérovi (na dobierku) alebo cez Paypal.

Platba kartou

Pri platbe debetnou alebo kreditnou kartou uveďte počas procesu platby informácie o karte vrátane 16-miestneho čísla karty, platnosti a trojmiestneho kontrolného čísla (CVV).

O bezpečnosť a u nás báť nemusíte. Na spracovávanie platieb používame bránu Adyen, ktorá spĺňa prísne bezpečnostné štandardy PSD2 SCA, a využíva umelú inteligenciu na detekciu podvodných platieb. Podrobnosti o vašej kreditnej karte prenášame pomocou bezpečného protokolu SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostných serverov. Tento vysoký bezpečnostný štandard chráni vaše dáta pred zneužitím.

Platba pomocou PayPal

Platba cez Paypal je jednoduchá, rýchla a bezpečná. Stačí sa prihlásiť do svojho účtu, alebo si založiť účet a pripojiť k nemu vašu kreditnú kartu. Ak chcete vedieť viac, všetko dôležité nájdete na oficiálnych stránkach PayPal.

Pri platbe cez PayPal nemáme žiadny prístup k údajom vašej karty, platbu spárujeme pomocou názvu účtu z ktorého ste zaplatili. Je to teda jeden z najbezpečnejších spôsobov platby.

Platba prevodom na účet

Pri platbe vopred prevodom na účet dostanete hneď po dokončení objednávky e-mailom potvrdenie o svojej objednávke, v ktorom nájdete všetky potrebné údaje. Spracovanie prevodu trvá bankám zvyčajne 2-3 pracovné dni. Počítajte preto s predĺžením doby dodania o 2-3 dni, opriti iným platobným metódam.

Detaily banky Berlin Brands Group a.s.

Vlastník účtu: Berlin Brands Group a.s.
Banka: UniCredit Bank
Číslo účtu: 1188303007
Kód banky: 1111
IBAN: SK90 1111 0000 0011 8830 3007
BIC: UNCRSKBX

Platba na dobierku

Za objednaný tovar zaplatíte až pri prevzatí od kuriéra. Chceli by sme vás upozorniť, že pri platbe na dobierku je k cene poštovného navyše účtovaný spracovateľský poplatok vo výške 2 €.

Prečo sa cena produktov počas roka mení?

Ceny produktov sa menia podľa sezónnosti, ich dostupnosti a tiež podľa časovo obmedzených výpredajov a zliav. Ak si na našej stránke nájdete produkt za cenu, ktorá vám veľmi vyhovuje, odporúčame preto s nákupom dlho nečakať.

Vložili ste si produkt do košíka a jeho cena sa do pár hodín zmenila? Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom / telefonicky. Radi to vyriešia k Vašej spokojnosti.

Ako viem získať zľavový kupón / promokód na nákup?

Prihláste sa k odberu našich newslettrov v spodnej časti našej stránky a získajte špeciálny kupón na nákup a pravidelné zľavy, ktoré sa oplatia!

Neprišiel mi zľavový kupón / promokód

Registrovali ste sa k odberu Newslettrov na našej stránke a neprišiel vám sľúbený kupón na nákup? Postupujte prosím podľa týchto krokov:

  • Skontrolujte prosím dôkladne svoju e-mailovú schránku
  • Nevynechajte ani SPAM priečinok vo vašej e-mailovej schránke

Ak ste ani teraz nenašli e-mail s kupónom na nákup, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis e-mailom. Radi Vám pomožu.

Môžem nakupovať aj na firmu?

Ak chcete nakupovať ako právnický subjekt / na firmu, stačí, keď si pri vyplňovaní vašich údajov na záver objednávky vyberiete možnosť „Chcem vyplniť firemné údaje” a následne zadáte vaše IČO, DIČ, IČ DPH v správnom formáte.

Neprišlo mi žiadne potvrdenie mojej objednávky

V prípade, že ste na e-mail neobdržali žiadne potvrdenie objednávky ani 2-3 hodiny po vašej objednávke, postupujte prosím podľa týchto krokov:

  • Skontrolujte prosím dôkladne svoju e-mailovú schránku
  • Nevynechajte ani SPAM priečinok vo vašej e-mailovej schránke

Ak ste ani teraz nenašli e-mail s potvrdením vašej objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis e-mailom alebo telefonicky. Radi Vám pomožu.

Na mojom účte evidujem platbu na vašej stránke, ale nepamätám si, že by som u vás nakupoval/a

Skontrolujte prosím ešte raz, že ide o Klarstein platobné údaje. Vyskúšajte sa spýtať aj členov vašej rodiny, či neuskutočnili nákup s vašimi platobnými údajmi.

Ak stále neviete prísť na pôvod objednávky a platby, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis e-mailom alebo telefonicky. Radi Vám pomôžu pri riešení problému.

Za objednávku mi bola stiahnutá nesprávna suma alebo dvojnásobná suma

V prípade, že ste nám previedli viac peňazí, ako je potrebné, alebo bola z vašej kreditnej karty zaúčtovaná nesprávna suma, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.

Nezabudnite prosím predložiť doklad o zaplatení.

Váš doklad o platbe by mal obsahovať nasledujúce informácie:

PayPal

  • e-mailová adresa, ktorú ste použili pri platbe
  • na ktorý účet PayPal (náš e-mail) ste zaplatili
  • suma, dátum

Kreditná / debetná karta

  • e-mailová adresa, ktorú ste uviedli pri objednávke
  • suma, dátum

Bankový prevod

  • kto uskutočnil prevod? (Majiteľ účtu, IBAN)
  • na aký účet boli prevedené peniaze? (číslo nášho účtu)
  • suma, dátum

Môžem dostať kópiu faktúry?

Faktúru sme vám poslali na e-mail, ktorý ste uviedli pri nákupe. Faktúra odchádza na váš e-mail hneď, ako odchádza aj tovar z nášho skladu. Ak ste si skontrolovali všetky priečinky vo vašej mailovej schránke (aj SPAM) a faktúru ste nenašli, kontaktujte náš zákaznícky servis, ktorý vám prepošle kópiu vašej faktúry.

Môžem zmeniť údaje na faktúre k môjmu nákupu?

V súlade s politikou spoločnosti nie je možné po vystavení faktúry vykonávať žiadne zmeny ani úpravy. Rozumieme, že vám to môže spôsobiť nepríjemnosti. Prijmite naše úprimné ospravedlnenie.

Ak chcete mať nárok na vrátenie DPH, pri nákupe zvoľte možnosť „Chcem vyplniť firemné údaje” a vyplňte svoje firemné údaje.

Nahor