Často kladené otázky
Koho môžem kontaktovať kvôli technickým informáciám o produkte?
V prípade, že potrebujete technické informácie o našich výrobkoch, môžete ich skontrolovať na webových stránkach nášho obchodu a v návode na použitie.
Ak nenájdete odpoveď na svoju otázku, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Kde môžem nájsť manuál k produktu?
Na našom webe obsahuje každá stránka produktu odkaz na návod na obsluhu. Niektoré jednoduché položky príručky nemajú.
Manuál k produktu posielame vždy e-mailom po prijatí vašej objednávky a kedykoľvek ich nájdete na stiahnutie aj pri produktoch na našej stránke.
Produkt, ktorý zháňam je nedostupný. Kedy bude opäť na sklade?
Je nám ľúto, ak produkt, ktorý si chcete kúpiť, nie je momentálne k dispozícii.
Pri produkte na našej stránke máte možnosť „Strážiť dostupnosť”. Stačí tam napísať váš e-mail a budeme vás informovať v momente, keď sa produkt opäť naskladní.
Predávate náhradné diely?
V prípade, že vám pri prevzatí veci nejaký kus v balení chýbal alebo ak časť produktu už nefunguje správne a máte záruku 2 roky, máme možnosť zaslať vám potrebný náhradný diel. Kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Kde sú vaše produkty vyrábané?
Produkty Klarstein sú našou vlastnou značkou, ktorá sa vyvíja v Berlíne - od prvých náčrtov až po medzinárodnú distribúciu tovaru - a vyrába v Číne.
Technické informácie o výrobkoch
V prípade, že potrebujete technické informácie o našich výrobkoch, môžete si ich pozrieť na webových stránkach nášho obchodu a v návode na použitie.
Ak nenájdete odpoveď na svoju otázku, kontaktujte náš zákaznícky servis. Poskytneme vám riešenie.
Môžem si výrobky pozrieť na mieste?
Nemáme vlastný showroom ani predajňu na mieste, ale sme zastúpení vo vybraných obchodoch s elektronikou s našimi značkami, ako sú Klarstein a Auna.
Čo znamená B-tovar a aké chyby môžem očakávať?
Výrobky, ktoré vykazujú mierne známky opotrebovania obalu alebo používania, ale sú plne funkčné a o 10–15% lacnejšie, sa nazývajú B-tovar. Aj keď vám nemôžeme ponúknuť podrobný popis závad jednotlivých položiek, pred ďalším predajom ich všetky kontrolujeme a kategorizujeme, aby sme vám mohli aj naďalej ponúkať rýchle dodacie lehoty.